Webwinkel Keur voor de Groene Linde!

We zijn heel blij dat we sinds 15 mei 2018 ons Webwinkel Keurmerk hebben gekregen! Dat hebben we natuurlijk te danken aan al onze klanten die enerzijds bij ons hebben besteld en ons daarbij ook steeds van feedback hebben voorzien. Zo konden we de website en onze dienstverlening steeds aanscherpen daar waar nodig.

Afgelopen jaar hard gewerkt aan neerzetten nieuwe website…

Sinds 9 mei 2017 hebben we onze huidige, geheel vernieuwde website . Dat hebben de mensen van Qball voor ons gedaan en de laatste weken zijn er weer tal van verbeteringen gedaan. Zo hebben we het gebruiksgemak verbeterd, is de header aangepast, is de indeling van de producten verbeterd. We hebben de Berichtenpagina toegevoegd en verbeterd en we hebben het onderdeel Klantenservice uitgebreid en aangescherpt voor de nieuwe Privacy wetgeving. Al met al vonden we dat we de aanvraag voor een betrouwbaar keurmerk wel konden doen.

… laatste week puntjes op de “i”…

De aanvraag hebben we op Hemelvaartdag 2018 gedaan bij WebwinkelKeur. In eerste instantie werd de aanvraag afgekeurd! Ja echt waar. Sommige dingen die we wel doen stonden niet goed op papier en waren niet opgenomen op een eigen pagina. Zo hebben we de Algemene Voorwaarden aangepast, hebben we de Privacy Verklaring opgenomen en intern goed geborgd. De Klachtenregeling hebben we duidelijk vindbaar opgenomen. Ons Retourrecht hebben we een eigen pagina gegeven en tenslotte hebben we nog een keer speciaal het Herroepingsrecht vermeld. Via het onderdeel Klantenservice in de rechterkolom op de startpagina kom je makkelijk bij al deze onderdelen of je kiest ze in de footer van onze site.
Het gehele bestelproces, de inkoop, voorraadbeheer, facturering en verzending hadden we al heel goed op elkaar afgestemd en daar waar het kon geautomatiseerd, dus dat was een voordeel.

WebwinkelKeur van de Groene Linde

… 15 mei 2018 kregen we het akkoord en mogen we het Webwinkel Keur voeren.

Ga maar eens naar onze website daar tref je het Webwinkel Keur aan. Je kan daar ook direct al je eigen ervaring kwijt. We zijn benieuwd wat jij ervan vind en heb je klachten en/of verbeterpunten laat het ons direct weten zodat we voor een 10 kunnen gaan.