Hoe we ook onze best doen, ervaring leert dat wij toch soms een fout maken! Ons gehele proces is doordacht, met persoonlijke aandacht en zorg en toch soms iets vergeten. Ook blijkt in de praktijk dat er soms in de communicatie of de verwachting iets misgaat. Heel soms ervaart iemand een allergisch reactie in het gebruik van onze producten.
Hoe het ook is, wij hebben een klacht sinds 2007, altijd naar tevredenheid opgelost.
We raden je dan ook aan aan om een klacht eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@degroenelinde.nl.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”
Neem verder kennis van onze Algemene Voorwaarden, onze Privacy Verklaring.
Klachtenregeling