Selecteer een aantal

Selecteer een variant

Stuur mij een e-mail

Selecteer hieronder een optie en vul je e-mailadres in. Wij sturen je een e-mail wanneer het product weer op voorraad is.

Selecteer een optie

Vul je e-mailadres in

Het product is toegevoegd aan de verlanglijst

Naar verlanglijsten
Laden...

Informatie zakelijke klant

Hoi, we zien dat je een bedrijfsnaam invoert maar geen zakelijk account hebt bij ons. Doe je een bestelling voor je bedrijf of praktijk? Eventueel is het interessant voor je om een zakelijk account aan te vragen bij ons.

Meer informatie?
Graag ontvangen we een mailtje met informatie over hoe jij de producten gebruikt voor je bedrijf. Je kan mailen naar zakelijk@degroenelinde.nl.
Groetjes, Audrey en Rico.

klachtenprocedure De Groene Linde

Persoonlijke aandacht staat voorop

Sinds 2007 doen wij er alles aan om jou een fijne ervaring te bieden. Ons proces is zorgvuldig ingericht en we werken met veel persoonlijke aandacht. Toch kan er soms iets misgaan – een foutje in een bestelling, een misverstand in communicatie of heel zelden een allergische reactie op een product.

Wat wij belangrijk vinden: we lossen het altijd naar tevredenheid op. Dat is al jaren onze praktijk, en daar blijven we voor staan.

Heb je een klacht?

Laat het ons weten!
Bel ons of stuur ons een e-mail waarin je de situatie beschrijft. Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op om samen een oplossing te vinden.

Niet tevreden met de oplossing?

Ons doel: dat jij tevreden bent en met vertrouwen klant bij ons blijft. We staan altijd open voor feedback, want jouw ervaring helpt ons om continu te verbeteren.

 

Neem verder kennis van onze Algemene Voorwaarden, onze Privacy Verklaring.

Klachtenregeling

  1. De Groene Linde beschikt over een  klachtenprocedure en behandelt de klacht overeenkomstig deze klachtenprocedure.
  2. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen 7 dagen volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de Groene Linde, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
  3. Bij de Groene Linde ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen, gerekend vanaf de datum van ontvangst, beantwoord. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door de Groene Linde binnen de termijn van 14 dagen geantwoord met een bericht van ontvangst en een indicatie wanneer de consument een meer uitvoerig antwoord kan verwachten.
  4. Indien de klacht niet in onderling overleg kan worden opgelost ontstaat een geschil dat vatbaar is voor de geschillenregeling.
  5. Bij klachten dient een consument zich allereerst te wenden tot de Groene Linde. Wij zijn aangesloten bij WebwinkelKeur en bij klachten die niet in onderling overleg opgelost kunnen worden dient de consument zich te wenden tot WebwinkelKeur (webwinkelkeur.nl), deze zal gratis bemiddelen. Controleer of deze Groene Linde een lopend lidmaatschap heeft via https://www.webwinkelkeur.nl/leden/. Mocht er dan nog niet tot een oplossing gekomen worden, heeft de consument de mogelijkheid om zijn klacht te laten behandelen door de door WebwinkelKeur aangestelde onafhankelijke geschillencommissie, de uitspraak hiervan is bindend en zowel de Groene Linde als consument stemmen in met deze bindende uitspraak. Aan het voorleggen van een geschil aan deze geschillencommissie zijn kosten verbonden die door de consument betaald dienen te worden aan de betreffende commissie. Tevens is het mogelijk om klachten aan te melden via het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).
  6. Een klacht schort de verplichtingen van de Groene Linde niet op, tenzij de Groene Linde schriftelijk anders aangeeft.
  7. Indien een klacht gegrond wordt bevonden door de Groene Linde, zal de Groene Linde naar haar keuze of de geleverde producten kosteloos vervangen of repareren.
De waardering van degroenelinde.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 12035 reviews.

Contact opnemen

Staat uw land er niet tussen? Neem dan contact met ons op of stuur een mail naar info@degroenelinde.nl.