Selecteer een aantal

Selecteer een variant

Stuur mij een e-mail

Selecteer hieronder een optie en vul je e-mailadres in. Wij sturen je een e-mail wanneer het product weer op voorraad is.

Selecteer een optie

Vul je e-mailadres in

Het product is toegevoegd aan de verlanglijst

Naar verlanglijsten
Laden...

Informatie zakelijke klant

Hoi, we zien dat je een bedrijfsnaam invoert maar geen zakelijk account hebt bij ons. Doe je een bestelling voor je bedrijf of praktijk? Eventueel is het interessant voor je om een zakelijk account aan te vragen bij ons.

Meer informatie?
Graag ontvangen we een mailtje met informatie over hoe jij de producten gebruikt voor je bedrijf. Je kan mailen naar zakelijk@degroenelinde.nl.
Groetjes, Audrey en Rico.
FAQ

Veel gestelde vragen

Bestelproces

𝙸𝚜 𝚎𝚛 𝚎𝚎𝚗 𝚖𝚒𝚗𝚒𝚖𝚞𝚖 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕𝚋𝚎𝚍𝚛𝚊𝚐?

Voor onze particuliere klanten is er geen minimum bestel bedrag. Je betaalt, in veel gevallen, slechts een bijdrage in de verzendkosten. Bij bestellingen boven de €30,00 inclusief BTW zelfs gratis in Nederland en België! (voor zakelijke klanten gelden andere afspraken). Lees hier meer over de verzendkosten?

𝙸𝚔 𝚑𝚎𝚋 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚐𝚎𝚙𝚕𝚊𝚊𝚝𝚜𝚝 𝚖𝚊𝚊𝚛 𝚑𝚎𝚋 𝚐𝚎𝚎𝚗 𝚋𝚎𝚟𝚎𝚜𝚝𝚒𝚐𝚒𝚗𝚐/𝚃𝚛𝚊𝚌𝚔 & 𝚃𝚛𝚊𝚌𝚎 𝚌𝚘𝚍𝚎 𝚘𝚗𝚝𝚟𝚊𝚗𝚐𝚎𝚗? 𝙺𝚕𝚘𝚙𝚝 𝚍𝚒𝚝?

Nee, dit klopt niet. Je ontvangt altijd een automatische mail met daarin een bevestiging van jouw bestelling. Soms komt deze wel terecht in je spam box. Het is goed om daar even te checken op de bevestigingsmail. Ook ontvang je altijd een Track & Trace mail vanuit Post NL wanneer zij jouw pakketje hebben ontvangen. Ook deze kan je soms terug vinden in je spam box. Toch geen mail ontvangen? Neem dan contact met ons op via de mail bestelling@degroenelinde.nl of bel ons, 072-3034027.

𝙸𝚔 𝚋𝚎𝚗 𝚘𝚗𝚝𝚎𝚟𝚛𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚗 𝚠𝚒𝚕 𝚍𝚎𝚣𝚎 𝚝𝚎𝚛𝚞𝚐 𝚜𝚝𝚞𝚛𝚎𝚗. 𝚆𝚊𝚝 𝚗𝚞?

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat je een product terug wilt sturen. Dit kan zeker. Op onze site lees je de vervolgstappen om het product aan ons te retouren.

𝙴𝚛 𝚜𝚝𝚊𝚊𝚝 𝚍𝚊𝚝 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚣𝚘𝚛𝚐𝚍, 𝚖𝚊𝚊𝚛 𝚒𝚔 𝚑𝚎𝚋 𝚗𝚒𝚔𝚜 𝚘𝚗𝚝𝚟𝚊𝚗𝚐𝚎𝚗. 𝚆𝚊𝚝 𝚗𝚞?

Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen.
Uit ervaring weten wij dat PostNL vaker het bericht “geleverd" geeft over pakketten die nog bezorgd moeten worden. Dit geldt voornamelijk voor brievenbus pakketten waar waarschijnlijk jouw bestelling ook onder valt. Heb jij een bestelling gedaan met alleen maar 10 ml flesjes of andere kleine producten, dan kan het zomaar zijn dat jouw pakket binnen de kortste keren op jouw deurmat ligt. Dan moet je toch nog even geduld hebben 😉.
Heb jij grotere 50 ml flesjes besteld of grotere producten, dan is het goed om ons even te bellen, 072-303 40 27. Dan gaan wij opzoek naar een passende oplossing.

𝙸𝚔 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕 𝚟𝚊𝚗𝚞𝚒𝚝 𝙱𝚎𝚕𝚐𝚒ë 𝚎𝚗 𝚔𝚊𝚗 𝚗𝚒𝚎𝚝 𝚋𝚎𝚝𝚊𝚕𝚎𝚗 𝚟𝚒𝚊 𝚋𝚊𝚗𝚌𝚘𝚗𝚝𝚊𝚌𝚝, 𝚠𝚊𝚝 𝚗𝚞?

Wanneer de betaling op deze manier niet lukt is het goed om contact met ons op te nemen via de mail, bestelling@degroenelinde.nl. Wij sturen u dan een betaallink, zodra deze betaald is nemen wij de bestelling in behandeling.

𝙺𝚊𝚗 𝚒𝚔 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚘𝚔 𝚊𝚏𝚑𝚊𝚕𝚎𝚗?

Ja dat kan zeker! Wij hebben een hele mooie showroom in Heiloo waar je jouw bestelling kan ophalen zodat je geen verzendkosten betaald. Is Heiloo niet om de hoek? Geen probleem, wij verzenden de bestelling met PostNL en je betaalt, in veel gevallen, slechts een bijdrage in de verzendkosten. Bij bestellingen boven de €30,00 inclusief BTW zelfs gratis in Nederland en België!

𝙺𝚊𝚗 𝚒𝚔 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚘𝚐 𝚊𝚗𝚗𝚞𝚕𝚎𝚛𝚎𝚗 𝚘𝚏 𝚠𝚒𝚓𝚣𝚒𝚐𝚎𝚗?

Mocht jouw bestelling nog niet in behandeling zijn genomen dan kan je de bestelling nog wijzigen of annuleren. Het beste is om ons even te bellen zodat wij direct met jouw wijziging of annulering aan de slag kunnen. Bel ons dan ook zo snel mogelijk op nummer 072-3034027.

Wil jij toch nog wat bijbestellen, doe dit dan zo snel mogelijk. Bestel gewoon op de manier zoals jij gewend bent en geef aan bij het betalingsproces dat je jouw bestelling ophaalt in de showroom. Zo worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Geef wel even aan in het opmerkingen veld dat deze bestelling bij jouw andere bestelling moet worden toegevoegd en vermeld even het andere bestelnummer erbij. Indien jouw bestelling nog niet de deur uit is komt het helemaal goed ;)

𝙷𝚘𝚎 𝚔𝚊𝚗 𝚒𝚔 𝚎𝚎𝚗 𝚔𝚘𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐𝚜𝚌𝚘𝚍𝚎 𝚝𝚘𝚎𝚙𝚊𝚜𝚜𝚎𝚗?

Wij werken meestal niet met kortingscodes, iedere maand hebben wij speciale aanbiedingen. Mocht je toch een kortingscode ontvangen, dan kan je deze tijdens het betaalproces invullen. Bovenaan de pagina zie je twee groene balken met 'Heeft u een kortingscode?' en 'Heb je een cadeaubon?'. Met 1 klik op de knop kan je de codes invullen.

𝙷𝚘𝚎 𝚔𝚊𝚗 𝚒𝚔 𝚋𝚎𝚝𝚊𝚕𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚍𝚎 𝚠𝚎𝚋𝚜𝚑𝚘𝚙?

Betalen kan via iDeal, Bancontact en Paypal. Hieraan zijn voor jou natuurlijk geen kosten verbonden, met uitzondering voor Paypal. Daarvoor belasten we de toeslag van 3,5% voor Paypal betalingen aan u door. Betalen met Paypal is ontzettend duur. Betaal je hier liever mee vanwege de aankoop garantie? Neem dan eens contact met ons op, wij garanderen namelijk ook veel. Zo krijg jij gegarandeerd jouw producten in huis die je bestelt. Ook als deze niet aankomen of zijn beschadigd. Multisafepay is de betaalpartner van De Groene Linde. Schrik dus niet als je ziet dat daarheen je betaling wordt overgemaakt.

𝚆𝚊𝚝 𝚣𝚒𝚓𝚗 𝚍𝚎 𝚟𝚎𝚛𝚣𝚎𝚗𝚍𝚔𝚘𝚜𝚝𝚎𝚗?

Voor zendingen binnen Nederland vragen we een bijdrage van €3,99. Voor zendingen naar België vragen we €4,95 aan verzendkosten. Je kan tevens kiezen voor ophaalpunten. Gratis verzending bij een bestelling boven de €30,00 inclusief btw.

𝚆𝚊𝚝 𝚍𝚘𝚎𝚗 𝚓𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚘𝚖 𝚍𝚞𝚞𝚛𝚣𝚊𝚊𝚖𝚑𝚎𝚒𝚍 𝚝𝚎 𝚋𝚎𝚟𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛𝚎𝚗?

Wij zijn altijd opzoek naar groene oplossingen! Zo houden wij rekening met het milieu bij de verzending van de bestellingen en kan jij als klant daarin ook jouw steentje bijdragen! Sinds juli 2020 doneren wij met jullie hulp aan stichting Trees for All. Tot op heden hebben we jouw hulp al vele bomen geplant! Lees hier meer over onze acties!

𝙷𝚘𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕 𝚒𝚔 𝚋𝚒𝚓 𝚓𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎?

Je kan bij ons alleen via de webshop bestellen. Telefonisch bestellen is helaas niet mogelijk.

𝙼𝚒𝚓𝚗 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚜 𝚋𝚎𝚜𝚌𝚑𝚊𝚍𝚒𝚐𝚍 𝚊𝚊𝚗𝚐𝚎𝚔𝚘𝚖𝚎𝚗, 𝚠𝚊𝚝 𝚗𝚞?

Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Ondanks dat wij hier vaak niets aan kunnen doen, zorgen wij er natuurlijk voor dat jij een nieuw pakket ontvangt met daarin de vervanging van de beschadigde producten. Neem dan ook zo snel mogelijk contact met ons op zodat wij dit direct voor jou kunnen regelen. Via de mail bestelling@degroenelinde.nl, kan je de beschadiging/klacht indienen met eventueel foto's van de beschadigde producten.

𝚆𝚊𝚗𝚗𝚎𝚎𝚛 𝚘𝚗𝚝𝚟𝚊𝚗𝚐 𝚒𝚔 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚋𝚎𝚜𝚝𝚎𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐?

In bijna alle gevallen lukt het om jouw bestelling dezelfde werkdag te versturen als deze voor 13:00 bij ons binnen is.

Mijn account

𝙸𝚔 𝚋𝚎𝚗 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚠𝚊𝚌𝚑𝚝𝚠𝚘𝚘𝚛𝚍 𝚟𝚎𝚛𝚐𝚎𝚝𝚎𝚗, 𝚠𝚊𝚝 𝚗𝚞?

Kan altijd gebeuren! Je vraagt makkelijk een nieuw wachtwoord aan via de site. Bij 'mijn account' klik je op 'wachtwoord vergeten'. Je ontvangt een mail met daarin een nieuw wachtwoord. Het is goed om hierna het wachtwoord te veranderen. Dit doe je weer heel makkelijk in 'mijn account' en dan 'wachtwoord instellen'.

𝙺𝚊𝚗 𝚒𝚔 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚟𝚘𝚛𝚒𝚐𝚎 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚎𝚗 𝚏𝚊𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚗 𝚒𝚗𝚣𝚒𝚎𝚗?

Wanneer je met jouw account bent ingelogd op de site kan je al jouw facturen terug vinden onder het kopje 'mijn account'. Hier kan je ook je persoonlijke gegevens wijzigen.

𝚆𝚊𝚝 𝚣𝚒𝚓𝚗 𝚍𝚎 𝚟𝚘𝚘𝚛𝚍𝚎𝚕𝚎𝚗 𝚟𝚊𝚗 𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝?

Door een account aan te maken heb je altijd toegang tot je vorige bestellingen en facturen. Ook kan je jouw favoriete producten opslaan, waardoor je een melding krijgt wanneer jouw favoriete product weer op voorraad is indien wij deze tijdelijk niet in het assortiment hebben. Ook het bestelproces gaat een stuk sneller doordat jouw gegevens zijn opgeslagen.

𝙷𝚘𝚎 𝚖𝚊𝚊𝚔𝚝 𝚒𝚔 𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚌𝚌𝚘𝚞𝚗𝚝 𝚊𝚊𝚗?

Je kan heel makkelijk een account aanmaken op de website. Wanneer je een bestelling plaatst kan je bij het invoeren van jouw gegevens kiezen om een account aan te maken. Ook kan je bovenaan de pagina klikken op 'mijn account' en dan kiezen voor 'registreren'.

Productinformatie

𝙸𝚔 𝚑𝚎𝚋 𝚎𝚎𝚗 𝚔𝚕𝚊𝚌𝚑𝚝 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚎𝚎𝚗 𝚙𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝. 𝚆𝚊𝚝 𝚗𝚞?

Dat vinden wij natuurlijk heel vervelend en wij hopen dan ook dat u direct contact met ons opneemt. Wij zoeken dan altijd naar een passende oplossing! Lees meer over de klachtenprocedure op onze site.

𝙸𝚜 𝚎𝚎𝚗 𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚜𝚌𝚑𝚎 𝚘𝚕𝚒𝚎 𝚟𝚎𝚒𝚕𝚒𝚐 𝚒𝚗 𝚐𝚎𝚋𝚛𝚞𝚒𝚔?

Jazeker, als je maar wel weet wat je doet! Lees alle tips over het veilig gebruik van etherische olie hier.

𝙸𝚔 𝚔𝚛𝚒𝚓𝚐 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚏𝚕𝚎𝚜𝚓𝚎 𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚜𝚌𝚑𝚎 𝚘𝚕𝚒𝚎 𝚗𝚒𝚎𝚝 𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚐𝚎𝚍𝚛𝚊𝚊𝚒𝚍...

Soms zijn de dopjes lastig te openen (dit heeft met de sluitzegel te maken). Het lukt eigenlijk altijd om met stevige kracht te forceren. Daarna werkt het weer zoals je gewend bent. Zodra het dopje “doorklikt” is het de bedoeling om nóg harder te duwen, totdat je merkt dat het niet meer doorklikt. Met een korte draai voel je het zegelringetje breken. Hiervoor is wel echt even wat kracht nodig. Is er iemand in je omgeving die hierbij kan helpen misschien?
Als dit niet lukt ruilen we deze om hoor, alleen het is toch zonde van de kosten en milieu als het zelf ook lukt :).

𝙺𝚊𝚗 𝚓𝚎 𝚍𝚎 𝚘𝚕𝚒𝚎 𝚒𝚗𝚗𝚎𝚖𝚎𝚗?

Nee, wij raden dit altijd af. Dit heeft niets te maken met de zuiverheid van onze olie, maar met de concentratie van een etherische olie. Innemen van een etherische olie kan schade aanbrengen. Lees er meer over in ons uitgebreide blog.

𝙺𝚊𝚗 𝚒𝚔 𝚍𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝𝚎𝚗 𝚘𝚘𝚔 𝚒𝚗 𝚠𝚒𝚗𝚔𝚎𝚕𝚜 𝚔𝚘𝚙𝚎𝚗?

Jazeker! Er zijn verschillende verkooppunten door heel Nederland te vinden. Neem eens een kijkje op onze site of er ook een verkooppunt bij jou in de buurt zit. En natuurlijk staat het gehele assortiment voor je klaar in onze showroom in Heiloo!

𝙺𝚊𝚗 𝚒𝚔 𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚜𝚌𝚑𝚎 𝚘𝚕𝚒𝚎 𝚟𝚎𝚒𝚕𝚒𝚐 𝚐𝚎𝚋𝚛𝚞𝚒𝚔𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚓 𝚣𝚠𝚊𝚗𝚐𝚎𝚛𝚜𝚌𝚑𝚊𝚙 𝚎𝚗 𝚔𝚕𝚎𝚒𝚗𝚎 𝚔𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎𝚗?

Nee, het is goed om eerst meer te lezen over etherische olie wanneer je deze wilt gaan gebruiken bij kleine kinderen en tijdens de zwangerschap. Niet iedere etherische olie is dan veilig te gebruiken. Meer informatie over het gebruik tijdens zwangerschap en bij baby's en kinderen lees je op onze site.

𝙷𝚘𝚎 𝚐𝚎𝚋𝚛𝚞𝚒𝚔 𝚓𝚎 𝚎𝚎𝚗 𝚐𝚎𝚞𝚛𝚏𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚗𝚝𝚒𝚎?

Hier lees je alles over op deze pagina van onze website.

𝚉𝚒𝚓𝚗 𝚓𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝𝚎𝚗 𝚋𝚒𝚘𝚕𝚘𝚐𝚒𝚜𝚌𝚑?

Wij hebben meerdere oliën in ons assortiment die van oorsprong Biologisch zijn. Helaas mogen wij deze zonder een (duur) keurmerk niet als zodanig doorverkopen. Het is wel een wens van ons om een (kleiner) assortiment Biologische oliën met een keurmerk aan te kunnen gaan bieden. Wel zijn onze oliën natuurzuiver en houden wij de kwaliteit goed in de gaten door bijvoorbeeld goed contact te onderhouden met onze leveranciers. Wil je meer weten over de kwaliteit en wat wij doen om dit te behouden? Lees dan onze blog over Kwaliteitsbeheer.

𝚆𝚊𝚊𝚛𝚘𝚖 𝚣𝚒𝚓𝚗 𝚓𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚘𝚕𝚒ë𝚗 𝚟𝚊𝚊𝚔 𝚐𝚘𝚎𝚍𝚔𝚘𝚙𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚗 𝚊𝚗𝚍𝚎𝚛𝚎 𝚖𝚎𝚛𝚔𝚎𝚗?

Wij krijgen vaak de opmerking dat onze oliën niet zuiver zijn aangezien deze zo veel goedkoper zijn dan andere merken. Dit prijsverschil heeft niets te maken met de zuiverheid of de kwaliteit van de olie maar wel met de manier waarop wij ons bedrijf runnen. Wij zijn een Nederlands familie bedrijf en produceren onze blends zelf. Doordat wij direct aan de klant leveren zit er niemand tussen wat vaak de prijs laat stijgen bij andere bedrijven. Veel bedrijven maken gebruik van pyramide marketing waardoor jij als klant de hoofdprijs mag betalen. Wij staan voor de kwaliteit van onze oliën en willen graag iedereen de kans geven om dit in te zetten in het dagelijks leven. Door een eerlijke prijs te vragen hopen wij de olie zoveel mogelijk te verspreiden over de hele wereld.

𝙺𝚞𝚗𝚗𝚎𝚗 𝚊𝚕𝚕𝚎 𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛𝚒𝚜𝚌𝚑𝚎 𝚘𝚕𝚒ë𝚗 𝚎𝚗 𝚐𝚎𝚞𝚛𝚏𝚛𝚎𝚚𝚞𝚎𝚗𝚝𝚒𝚎𝚜 𝚒𝚗 𝚍𝚎 𝚍𝚒𝚏𝚏𝚞𝚜𝚎𝚛?

In principe kunnen alle etherische olie in een diffuser. Wel is het zo dat olie die donker van kleur is sneller een residu achterlaat. Je moet je diffuser regelmatig schoonmaken om ervoor te zorgen dat je diffuser niet stuk gaat. Heb je een aroma brander, maak dan regelmatig het bakje schoon met alcohol of schoonmaak azijn. Lees alles over het onderhouden van je diffuser in ons uitgebreide blog. Onze roll on en spray producten bevatten een basis olie of alcohol en zijn daarom niet geschikt voor in de diffuser.

𝚆𝚊𝚊𝚛𝚘𝚖 𝚜𝚝𝚊𝚊𝚗 𝚎𝚛 𝚟𝚎𝚒𝚕𝚒𝚐𝚑𝚎𝚒𝚍𝚜𝚝𝚎𝚔𝚎𝚗𝚜 𝚘𝚙 𝚓𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚏𝚕𝚎𝚜𝚓𝚎𝚜?

Bij De Groene Linde houden we ons aan de GHS wetgeving, een wereldwijd systeem voor gevaars indeling van stoffen. Vanuit deze wetgeving zijn wij verplicht om gevaren tekens op onze flesjes te vermelden. Echter wordt er geen rekening gehouden met de dosering en moeten wij dezelfde tekens op onze 10 ml flesjes plaatsen als op een 1000 liter vat olie. Lees hier meer over de veiligheid.

𝚆𝚊𝚗𝚗𝚎𝚎𝚛 𝚒𝚜 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚎𝚝𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝 𝚠𝚎𝚎𝚛 𝚘𝚙 𝚟𝚘𝚘𝚛𝚛𝚊𝚊𝚍?

Soms kan het zo zijn dat jouw favoriete product niet op voorraad is. Het beste wat je kan doen is dit product op jouw verlanglijstje plaatsen. Zo krijg jij direct een mailtje wanneer wij de voorraad weer hebben aangevuld. Voor unieke kristallen kan dit helaas niet, deze zijn uniek en niet nogmaals te verkrijgen...

𝚅𝚎𝚛𝚔𝚘𝚙𝚎𝚗 𝚓𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚌𝚊𝚍𝚎𝚊𝚞𝚋𝚘𝚗𝚗𝚎𝚗?

Jazeker! Onze cadeaubon is een kaartje in een transparant envelopje. Je kan de cadeaubon gewoon inwisselen bij ons in de showroom en in onze webshop. Op de achterkant van de cadeaubon staat een unieke code. Bij je bestelling in de webshop kan je deze code invoeren bij: Couponcode, het bedrag van de cadeaubon wordt nu in mindering gebracht. Op de achterkant vind je ook de waarde van de cadeaubon en kun je opschrijven van en voor die de cadeaubon is. Wij hebben cadeaubonnen vanaf 10,-

Zakelijke klant

𝙸𝚔 𝚠𝚒𝚕 𝚐𝚛𝚊𝚊𝚐 𝚓𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝𝚎𝚗 𝚊𝚊𝚗𝚋𝚒𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚊𝚊𝚗 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚔𝚕𝚊𝚗𝚝𝚎𝚗. 𝙸𝚜 𝚍𝚒𝚝 𝚖𝚘𝚐𝚎𝚕𝚒𝚓𝚔?

Jazeker! Of je nu een winkel bent, een webshop of een praktijk, wij hebben speciale tarieven om onze producten aan te kunnen bieden aan jouw klanten. Vraag een zakelijk account aan via de site. Wij controleren de aanvraag en zullen deze dan wel of niet goedkeuren. Je ontvangt dan ook alle informatie via de mail.

𝙺𝚊𝚗 𝚒𝚔 𝚖𝚒𝚓𝚗 𝚟𝚘𝚛𝚒𝚐𝚎 𝚘𝚛𝚍𝚎𝚛𝚜 𝚎𝚗 𝚏𝚊𝚌𝚝𝚞𝚛𝚎𝚗 𝚒𝚗𝚣𝚒𝚎𝚗?

Wanneer je met jouw account bent ingelogd op de site kan je al jouw facturen terug vinden onder het kopje 'mijn account'. Hier kan je ook je persoonlijke gegevens wijzigen.

Zorg

𝙸𝚜 𝚎𝚛 𝚜𝚊𝚖𝚎𝚗𝚠𝚎𝚛𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎𝚝 𝚓𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚖𝚘𝚐𝚎𝚕𝚒𝚓𝚔 𝚖𝚘𝚐𝚎𝚕𝚒𝚓𝚔 𝚟𝚊𝚗𝚞𝚒𝚝 𝚣𝚘𝚛𝚐𝚒𝚗𝚜𝚝𝚊𝚗𝚝𝚒𝚎𝚜?

Jazeker! Graag zelfs! Wij hebben al vele zorginstellingen op weg geholpen met onze prachtige Linde Care lijn. Er is ook een mogelijkheid om een speciaal zorg account aan te vragen voor zorginstellingen met aangepaste voorwaarden. Mail direct jouw vragen naar zorg@degroenelinde.nl of vraag een speciaal account aan via de site.

𝙸𝚔 𝚠𝚎𝚛𝚔 𝚒𝚗 𝚍𝚎 𝚣𝚘𝚛𝚐 𝚎𝚗 𝚠𝚒𝚕 𝚐𝚛𝚊𝚊𝚐 𝚓𝚞𝚕𝚕𝚒𝚎 𝚙𝚛𝚘𝚍𝚞𝚌𝚝𝚎𝚗 𝚒𝚗 𝚐𝚊𝚊𝚗 𝚣𝚎𝚝𝚝𝚎𝚗. 𝚆𝚊𝚊𝚛 𝚖𝚘𝚎𝚝 𝚒𝚔 𝚛𝚎𝚔𝚎𝚗𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎𝚎 𝚑𝚘𝚞𝚍𝚎𝚗?

Wat leuk en welkom! De zorg is een kwetsbare doelgroep dus het is goed om daar rekening mee te houden. Lees al onze tips in ons uitgebreide blog.

De waardering van degroenelinde.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.7/10 gebaseerd op 10207 reviews.

Contact opnemen

Staat uw land er niet tussen? Neem dan contact met ons op of stuur een mail naar info@degroenelinde.nl.