Je hebt het recht jouw bestelling tot 14 dagen na ontvangst te annuleren en de retour aan te melden.
Daarna heb je uiteraard nog 14 dagen het recht om het daadwerkelijk terug te sturen.
Binnen 14 dagen na aanmelding van het retour zorgen we dat het orderbedrag wordt teruggestort. De kosten voor verzenden worden mogelijk vergoed, dit wordt na jouw aanmelding met je overlegd.
Mocht het product of de verpakking beschadigd zijn, dan kunnen we deze waardevermindering van het product doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en verpak het goed.
Het is niet mogelijk om producten terug te sturen die reeds gebruikt of deels verbruikt zijn. Deze producten zijn namelijk niet meer te gebruiken voor ons, en worden om die reden weg gegooid. Vind je een geur niet lekker? Smaken verschillen natuurlijk. Misschien kan je iemand anders blij mee maken met je olie.
We horen natuurlijk graag, waarom je het product wilt terugsturen. We denken ook graag met je mee hoe het product zo goed mogelijk bij ons terug kan komen. We vragen je om de volgende punten in het formulier in te vullen:
– Jouw bestelnummer
– Het artikel (of artikelen) die je retour wilt sturen
– Korte omschrijving van de reden van retour
Hartelijk bedankt voor de moeite, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Groetjes,
Het team van De Groene Linde.
Zie verder onze Algemene Voorwaarden en Privacy Verklaring
Voor geschillen kan u altijd terecht bij WebwinkelKeur
Oh ja…
We vinden het belangrijk dat reviews over de levering een zo goed mogelijk beeld geven over onze producten en service. Onze beoordelingen worden daarom, onpartijdig, beheerd door WebwinkelKeur.
Webwinkelkeur heeft maatregelen getroffen om de echtheid van reviews te garanderen. Welke maatregelen dit zijn lees je hier.
Onze Productreviews op de site bij de verschillende producten, behandelen we zelf. Dat is heel simpel: iemand moet bij ons klant zijn en als zij of hij een beoordeling geeft dan nemen we die altijd ongewijzigd over, ongeacht goed of slecht.